ΟΡΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ

Τελευταία ενημέρωση: 29 Ιουνίου, 2019

Η επιχείρηση Πανταζόπουλος Γεώργιος με διακριτικό τίτλο Άρτιον (εφεξής "Άρτιον") είναι ο διαχειριστής της (https://www.artion-home.gr) (εφεξής "Ιστοσελίδα"). Πραγματοποιώντας μια παραγγελία μέσω της Ιστοσελίδας, συμφωνείτε με τους παρακάτω όρους. Οι όροι αυτοί έχουν συνταχθεί για την αμφότερη εξασφάλιση, αμοιβαία προστασία και τον ορισμό των προσδοκιών σχετικά την ποιότητα της υπηρεσίας παράδοσης των προϊόντων σας.

1. Γενικά

Η παράδοση των προϊόντων μας ορίζεται στα πλαίσια 5 γεωγραφικών ζωνών για τον ακριβέστερο υπολογισμό του κόστους των εξόδων αποστολής:

  • Ζώνη 1: Αθήνα, Πειραιάς & επιλεγμένες περιοχές της Αττικής.
  • Ζώνη 2: Θεσσαλονίκη & επιλεγμένες περιοχές ηπειρωτικής Ελλάδας.
  • Ζώνη 3 Μεγάλα νησιά & δυσπρόσιτες περιοχές.
  • Ζώνη 4: Περιοχές μεγάλων νησιών που απέχουν από την έδρα της μεταφορικής.
  • Ζώνη 5: Ακριτικά νησιά & νησιά άγονης γραμμής.

Οι παραδόσεις γίνονται με τους εξής τρόπους:

  1. Επί πεζοδρομίου: Στην περίπτωση αυτή τα προϊόντα τοποθετούνται από την μεταφορική εταιρία σε σημείο που υποδεικνύει ο πελάτης, δίπλα από το σημείο στάθμευσης του οχήματος παράδοσης.
  2. Στον χώρο σας: Δηλαδή εντός του χώρου όπου έχετε δηλώσει στα στοιχεία αποστολής και ανεξαρτήτως ορόφου. Η υπηρεσία είναι προαιρετική, διατίθεται με επιπλέον χρέωση 15€ και αφορά μόνο την ζώνη 1.
  3. Ζώνη 5: Η παράδοση των προϊόντων γίνεται κατόπιν συνεννόησης με την μεταφορική εταιρία λόγο έλλειψης τακτικών ακτοπλοϊκών δρομολογίων.

Στα πλαίσια αναζήτησης νέων υπηρεσιών για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας μπορούμε να υποστηρίξουμε κατόπιν συνεννόησης και άλλους τρόπους παράδοσης για ειδικά φορτία.

2. Διαθεσιμότητα προϊόντων

Προσπαθούμε να διατηρούμε ένα ακριβές σύστημα καταμέτρησης των αποθεμάτων μας στην Ιστοσελίδα αλλά ανά χρονικά διαστήματα ίσως προκύψουν θέματα μη διαθεσιμότητας και δεν μπορούμε να εκπληρώσουμε στο σύνολο την αποστολή όλων των προϊόντων που παραγγείλατε. Σε αυτή την περίπτωση θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για το εάν θέλετε να αποσταλούν όλα τα διαθέσιμα προϊόντα και να περιμένετε μέχρι την παραλαβή νέου αποθέματος για όσα δεν είναι διαθέσιμα ή αν θέλετε να γίνει επιστροφή των χρημάτων σας.

3. Έξοδα Αποστολής

Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται κατά την διάρκεια χρήσης του καλαθιού αγορών και εξαρτώνται από το συνολικό βάρος, διαστάσεις και διεύθυνση παράδοσης των προϊόντων της παραγγελίας σας. Η πληρωμή των εξόδων αποστολής γίνεται κατά την αγορά των προϊόντων και το ποσό πληρωμής είναι και το τελικό κόστος αποστολής του συνόλου των προϊόντων της παραγγελίας προς εσάς, χωρίς επιπλέον χρεώσεις.

4. Επιστροφές

4.1 Αναιτιολόγητες επιστροφές.

Η Άρτιον δέχεται με ευχαρίστηση αναιτιολόγητες επιστροφές προϊόντων εφόσον έχει γίνει αίτημα επιστροφής αυτών εντός 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας και τα προϊόντα επιστρέφονται στην αρχική τους συσκευασία και κατάσταση χωρίς να έχουν ανοιχθεί ή χρησιμοποιηθεί. Παρακαλώ σημειώστε ότι δεν είναι δυνατή η επιστροφή προϊόντων που έχουν κατασκευαστεί βάση δικών σας απαιτήσεων ή με άλλο τρόπο αλλαχθεί για την κάλυψη των αναγκών σας. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ανατρέξετε στην πολιτική μας σχετικά με τις επιστροφές προϊόντων.

Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη και η αποστολή γίνεται με μέσο της επιλογής του και ευθύνη αυτού. Από την στιγμή που τα προϊόντα παραληφθούν και γίνουν αποδεκτά, η επιστροφή χρημάτων θα γίνει με ακριβώς τον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποίησε ο πελάτης (π.χ. εάν έγινε αγορά και εξόφληση της παραγγελίας με τραπεζική κατάθεση, η επιστροφή θα γίνει μέσω τραπεζικής κατάθεσης), όπως και προβλέπεται από τον νόμο.

Η Άρτιον θα επιστρέψει την αξία των προϊόντων αλλά όχι τυχών έξοδα αποστολής ή επιστροφής.

4.2 Επιστροφές λόγο λάθους, ελαττωματικών προϊόντων ή προϊόντα που υπέστησαν ζημιά κατά την παράδοση.

Η Άρτιον με ευχαρίστηση θα καλύψει και θα διορθώσει το όποιο λάθος ή πρόβλημα προκύψει με τα προϊόντα που παραγγείλατε. Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν αποκλειστικά την Άρτιον και μετά την επιστροφή αυτών, ίσως χρειαστεί έως και 7 εργάσιμες ημέρες για την αντικατάστασή τους.

5. Όροι Αποστολών

5.1 Χρόνος Παράδοσης.

Ο χρόνος παράδοσης για κάθε προϊόν αναγράφεται στην σελίδα του προϊόντος στην Ιστοσελίδα. Σημειώστε ότι για την νησιωτική Ελλάδα και απομακρυσμένες περιοχές, ο χρόνος παράδοσης μεταβάλλεται βάση των διαθέσιμων δρομολογίων.

5.2 Χρόνος Επεξεργασίας Παραγγελίας

Οι παραγγελίες συνήθως αποστέλλονται εντός 2 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία εξόφληση της παραγγελίας. Η επιχείρησή μας λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή στις τυπικές ώρες καταστημάτων, εκτός των εθνικών εορτών και αργιών. Σε τέτοιες περιπτώσεις, θα λάβουμε τα απαραίτητα βήματα ώστε να ελαχιστοποιηθούν τυχόν καθυστερήσεις στον χρόνο επεξεργασίας και παράδοσης.

5.3 Αλλαγή της Διεύθυνσης Αποστολής

Αλλαγές στην διεύθυνση αποστολής μπορεί να γίνει οποιαδήποτε στιγμή πριν την αποστολή της παραγγελίας.

5.4 Τρόποι Αποστολής

Για την αποστολή των παραγγελιών σας η Άρτιον χρησιμοποιεί αποκλειστικά συνεργαζόμενη εταιρία logistics. Αποστολές με άλλο τρόπο γίνονται μόνο κατόπιν αίτησης από τον πελάτη.

5.5 Προϊόντα εκτός Αποθέματος

Αν και υπάρχει έλεγχος διαθεσιμότητας για το σύνολο των προϊόντων του καταλόγου μας, εάν ένα προϊόν της παραγγελίας δεν είναι διαθέσιμο, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για το:

  • Εάν θέλετε να γίνει αποστολή όλων των διαθέσιμων προϊόντων και αναμονή για παραλαβή αργότερα του προϊόντος που δεν υπάρχει στο απόθεμα
  • Εάν θέλετε να γίνει ακύρωση της παραγγελίας και επιστροφή των χρημάτων σας
5.6 Υπέρβαση του Χρόνου Παράδοσης

Εάν μια παραγγελία σας υπερβεί τον προβλεπόμενο χρόνο παράδοσης, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας ώστε να διεξάγουμε μια έρευνα για την επίλυση του ζητήματος.

6. Χτυπημένα Δέματα κατά την Αποστολή

Εάν βρείτε ένα δέμα το οποίο υπέστη ζημιά κατά την αποστολή, εάν είναι δυνατόν, παρακαλώ αρνηθείτε την παραλαβή από την εταιρία αποστολής και επικοινωνήστε μαζί μας. Εάν το δέμα έχει παραδοθεί χωρίς την παρουσία σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας για τα επόμενα βήματα.

7. Ακυρώσεις

Εάν αλλάξετε γνώμη για την παραγγελία σας, μπορείτε να την ακυρώσετε εφόσον η παραγγελία ή προϊόντα αυτής δεν έχουν αποσταλεί. Εάν μια παραγγελία έχει ήδη αποσταλεί, παρακαλώ ανατρέξτε στην πολιτική επιστροφής προϊόντων.

8. Εγγυήσεις

Τα δέματα έχουν ασφαλιστεί για απώλεια και ζημία έως και την τιμή που δηλώνεται από την εταιρία μεταφοράς.

9. Διαδικασία για δέματα με ζημιά κατά την αποστολή

Θα επεξεργαστούμε την αντικατάσταση των προϊόντων από την στιγμή που η εταιρία μεταφοράς ολοκληρώσει την έρευνά της για αυτό τον ισχυρισμό.

10. Δέματα που χάνονται κατά την αποστολή

Θα επεξεργαστούμε την επιστροφή χρημάτων ή την αντικατάσταση των προϊόντων από την στιγμή που η εταιρία μεταφοράς ολοκληρώσει την έρευνά της και θεωρήσει ότι υπήρξε απώλεια δέματος.

11. Υποστήριξη πελατών

Για κάθε θέμα υποστήριξης πελατών, παρακαλώ καλέστε μας στο 27630 24455